maj
17
2017.
Kolumna

Porodični magazin 10/2017 - Kolumna


Dragi naši,
 
 
Uskoro nas očekuju promene u našem i vašem “Porodičnom magazinu”. Želimo da ga pretvorimo u novine zabavno-informativnog karaktera gde bi kroz zabavne sadržaje u stvari davali dodatne informacije o proizvodima koji su bitni za kvalitet života svih nas. 
 
Pokušaćemo da angažujemo najeminetnije stručnjake iz sfere prehrambene industrije koji bi nam objašnjavali kako da prepoznamo kvalitet, kako da izbegnemo da nas neko prevari putem primamljivih propagandnih poruka, kako da sa raspoloživim novcem napravimo zdravu i ukusnu hranu za svoju porodicu.
 
Pokušaćemo i sa intervjuima sa poznatim osobama koji bi nam pričali kako se odmaraju, kako pripremaju hranu, koja su im omiljena jela i sve tako redom. Pokušaćemo da vam na lak i razumljiv način približimo one bitne informacije kako bi za vaš novac dobili najveću vrednost, ali i da uporedite ono što GOMEX radi sa radom ostalih konkurenata. Verujemo da bi u tom upoređivanju dobro prošli. 
april
20
2017.
Kolumna

Porodični magazin 8/2017 - Kolumna


Dragi naši,
 
Afera “Agrokor” nam je zakucala na vrata. Skoro svaki dan dobijem po neki zahtev za komentarisanje nastale situacije. 
 
Iskreno, pravim se malo važan, pošto sam već odavno upozoravao na mogućnusti negativnog scenarija nakon preuzimanja “Mercatora” od strane “Agrokora”. I onda sam mislio, a i sada mislim, da je to bila veoma riskantna, ali legitimna poslovna odluka Ivice Todorića. Mogao je da napravi ogroman uspeh, ali i da propadne. Desilo se ovo drugo. 
 
Doduše, on lično sigurno nije propao, ali pred njegovim firmama i zaposlenima je zaista težak period. S druge strane, zaista ne znam šta je Srbija dobila kada je odobrila spajanje te dve velike firme. Čini mi se samo dodatni teret za lokalne dobavljače koji su od dva velika kupca, ali ipak međusobno suprostavljena konkurenta, dobili jednog duplo većeg koji je samo izašao sa još većim zahtevima na teret lokalnih dobavljača.
april
05
2017.
Kolumna

Porodični magazin 7/2017 - Kolumna


Dragi naši,
 
Svakog dana možemo ispratiti poneku vest o tome kako su potrošači nekako oštećeni ili prevareni. Kada se sve te vesti slože, može se dobiti utisak da živimo na Divljem zapadu i da se naši stanovnici nalaze u velikoj opasnosti. Da li je tako?
 
Iz ličnog iskustva (kao prevareni potrošač :)) uverio sam se da ima svakakvih trgovaca ili proizvođača koji su spremni na svakojake marifetluke kako bi došli do “leba bez motike”, što kaže Lala, ali tu se radi o manjem broju kompanija koje na ovaj ili onaj način na kraju neslavno nestanu sa poslovne mape. Sve ozbiljne kompanije su svesne da žive od zadovoljnih, a ne prevarenih potrošača. Opasne su multinacionalne kompanije koje su toliko velike i jake da mogu uticati na donošenje zakona i  na taj način mogu svoje petljanje sa kvalitetom proizvoda ili usluga da provuku kroz neku rupu u zakonu. 
 
Opasni su i monopolisti kao što su elektroprivreda, pošta, kablovski operateri... na žalost, ima ih puno. Statistika govori da najveći broj pritužbi dolazi baš na rad tih kompanija. Razlog je jednostavan - oni nemaju konkurenciju pa ne moraju ni da brinu o zadovoljstvu potrošača. Šta učiniti?
mart
09
2017.
Kolumna

Porodični magazin 5/2017 - Kolumna


Dragi naši,
 
Domaće ili uvozno? Ovo je česta dilema domaćih potrošača. Šta god mi pričali, dobar deo potrošača se radije opredeljuje za inostrane proizvode smatrajući da se radi o proizvodima boljeg kvaliteta. Da li su u pravu?
 
Da nije zlato sve što sija potvrdili su i na sastanku Višegradske četvorke (Slovačka, Češka, Poljska i Mađarska) gde su predstavnici ovih zemalja najavili da će zatražiti od EU da spreči praksu po kojoj su istoimeni proizvodi u Zapadnoj Evropi kvalitetniji nego isti ti proizvodi na tržištu Istočne Evrope. Nešto pre toga, u Hrvatskoj je izvršeno upoređivanje kvaliteta 22 proizvoda i nedvosmisleno je zaključeno da su neki proizvodi koji se prodaju u Hrvatskoj lošijeg kvaliteta nego ti isti proizvodi u Nemačkoj. 
 
Kako naš narod kaže: “Ne moraš popiti more da bi znao da je voda slana”. Prilično je jasno da određene kompanije istočno tržište smatraju manje zahtevnim, a i manje platežnim pa, želeći da izbegnu pad svoga profita, jednostavno kvare kvalitet proizvoda i tako ostvaruju zaradu. Naravno, ovo nisu nezdravi ili štetni proizvodi, samo su slabijeg kvaliteta od zapadnih parnjaka, a to kompanije pravdaju “specifičnim lokalnim ukusima” - odnosno “šio mi ga Đura” :)
januar
25
2017.
Kolumna

Porodični magazin 2/2017 - Kolumna


Dragi naši, 
 
Nova godina je sjajan “teren” za nove početke, nove ideje, nove poduhvate... U skladu sa tim, i mi vam na početku ove 2017. godine poklanjamo novi, redizajnirani, poboljšani “Porodični magazin”. Potrudili smo se da u njega uključimo sve vaše ideje, primedbe, sugestije, kritike... a rezultat toga upravo držite u rukama. 
 
Pored “plodnog tla” za nove početke, sam start nove kalendarske godine je idealno vreme i za - obećanja. Sasvim smo sigurni da ste i vi dosta toga obećali sebi i onima koji su vam dragi na kraju prošle i početku ove godine. Evo, mi vam u ime Marketing sektora i u ime celokupnog tima GOMEX-a obećavamo da ćemo tokom narednih tristotinešezdeset i nešto dana biti još bolji i interesantniji! 
 
Kad već spomenusmo interesantne stvari, da se dotaknemo samo neke od priča koje ćete imati prilike da pročitate u ovom broju “Porodičnog magazina”... Dakle, potrudili smo se da saznamo ko je i kada prvi skuvao gulaš. Videćete, ovo (skoro) svima omiljeno jelo uopšte nema tako jednostavnu istoriju kao što biste možda pomislili.
januar
12
2017.
Kolumna

Porodični magazin 1/2017 - Kolumna


Dragi naši,
 
 
U prošlom broju Magazina pisao sam o protekloj godini koja nije bila laka, a sada želim da vam pišem malo o onome što očekujem u sledećoj godini.
 
Odmah da kažem da u poslovnom pogledu očekujem realno poboljšanje. Neki neophodni potezi su urađeni i dobre firme će moći to da iskoriste za bolje poslovanje. One druge, koje nisu dobro organizovane, čeka teška borba za preživljavanje. To je uvek tako i tako treba da bude. 
 
GOMEX je uvek radio u teškim situacijama, ali je učio, prilagođavao se i zato sa prilično optimizma gledamo u našu budućnost. I dalje me brinu javna preduzeća koja su još uvek nereformisana pa se bojim da će i dalje neopravdano  opterećivati pleća građana. To je težak i ekonomski i politički problem, ali on mora biti rešen.
decembar
07
2016.
Kolumna

Porodični magazin 25/2016 - Kolumna


Dragi naši, 
 
 
Nadam se da ste primetili naš Selektor popusta, program koji vam omogućuje da izaberete deset proizvoda na kojima ćete ostvariti popust u toku kalendarskog meseca. Neki potrošači su pogrešno shvatili da imaju pravo na samo jednu kupovinu po proizvodu, ali to nije tačno. Izabrani proizvod možete kupovati tokom celog kalendarskog meseca.
 
Ispunili smo i drugo obećanje. Na policama se nalaze mleko, jogurt i kajmak sa Peštera. Nije lako obezbediti dostavu sveže robe sa Peštera. Interesantno je da i naš dobavljač mora da prikuplja mleko sa vozilima koja imaju pogon na sva četiri točka, jer kada krene zima, tamo je baš ZIMA. Ovo su proizvodi za one koji su okrenuti zdravoj i kvalitetnoj hrani. Uspeli smo da dogovorimo i promotivni period kada će cene biti vrlo prihvatljive kako bi svi mogli da probaju proizvode. 
 
Dosta potrošača mi se javljalo sa nekoliko interesantnih pitanja. 

Aktuelno izdanje

Promo 1

Nagrađeni recepti

Vera Milosavljević, Beograd

Đurđina Mik, Crepaja

GOMEX Facebook

 

Ključne reči